تصاویر دبیرستان صحت function OpenLD() { window.open('LinkDump.php','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px'); return true; }

تصاویر دبیرستان صحت
 
تصاویر دبیرستان صحت

(فروشگاه کتاب آنلاین(گلپایگان
 
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, توسط محمدرضا حمیدی
اگرچه در برتو هستم *اما نمیدانم چرا به دنیا دل بستم

درست است رحمت و مرحمت*همینست که گشتم گدای درت

منم من،این گدای درت*میسپارم دلم را به دست خودت

خدایا،کریما،عزیز دلم*که بی تو،زمین بی حاصلم

به رحمت نگر از گنه در گذر*منم یک گنه کار دربه در

زکوی و زسوی گنه*ز ره خسته سویت به ره

به لطفت کریم دلبسته ام*کگر این نباشد دهان بسته ام

منم من دوباره گدای درت*چنین کن الهی به من مرحمت

ببخش و بیامرز این بنده را*این دل خسته و درمانده را

                                                              ***

خداوندا مرا به خویش برسان*مرا ازاین تنهایی به یک کیش برسان

خداوندا چقدر غریبم من*مرا از این غربت به خود برسان

                                                                                                                            جفتش از خودم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: ketab Pichak :.


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 42297
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ است | طراح : محمدرضا حمیدی